Steda, steda varje freda..

Nää.
Det blir nog inte så mycket städande här hemma idag. Jag mår hyffsat när jag sitter still men så fort jag försöker vara lite effektiv så blir mina lungor helt vansinnigt upprörda. Sjukt obra, så att säga.
Tonny är tillbaka på jobbet idag och verkar vara frisk och kry igen, Nuttan är också halvt frisk; bara lite snorig.
Theo däremot är jättedålig, har haft väldigt hög feber inatt och verkar må allmänt skrutt.
Han kliver alltid upp 06 på morgonen, men idag vaknade han inte förrns 10.30(!!!)
Men det behövde han efter den jobbiga natten, lillstackarn. :/
Nu har barnen bänkat sig framför tv:n och jag ska försöka få lite skolarbete gjort så att jag slipper sitta med det i helgen.
Sen ska jag försöka hitta på nått pyssel åt barnen, vi har lite lappsjuka här allihopa efter en hel vecka innomhus så lite pyssel kanske livar upp tristessen. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0