Sjukliga familjen.

Ja nu ligger faktiskt precis hela familjen och är dåliga. Jag har fått lunginflammation och var ruskigt dålig ett tag, farbror doktorn hytte med fingret och sa;
"blir du inte bättre fort, fort, fort så måste du läggas in på stora sjukhuset!"
eller ja...det där med att han hytte med fingret kanske inte är helt sant. :P
Sen var det Nuttes tur, närmare 40 graders feber och alldeles liten och ynklig. Tonny fick vabba eftersom jag var helt utslagen och knappt kunde andas. Men nu har antibiotikan äntligen kickat in och jag kan stå upp och fungera lite långsamt.
Tonny har också blivit dålig men vabbar fortf eftersom Theo överaskade oss med feber i morse och jag helt enkelt inte klarar av att ta hand om båda vilddjuren själv när mina lungor knappt vill att jag ska vara uppe och gå.
Nu försöker jag få iväg ett arbete till skolan innan dom kickar ut mig från kursen, det går väl sisådär när hälften av arbetet är på jobbet och jag sitter hemma.. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0