En snabbis..

Nu är det jobbiga HTML-arbetet äntligen klart och ivägskickat till läraren. Skööönt! =)
Snart ska barnen hämtas på dagis så jag tänkte klämma iväg ett litet inlägg innan som lovat.
Det är så otroligt skönt att barnen är friska och att vardagen äntligen är här. Man får så galet mycket gjort när man inte behöver passa på två små bråkstakar hela tiden och skolarbetet går verkligen som en dans när man kan få sitta i lugn och ro och koncentrera sig till fullo.
Nu tycker jag faktiskt att vi kan få vara friska och krya ett tag framöver, få njuta lite av våren och att kunna vara ute och leka på ett helt annat sätt.
Me like!
Nä nu måste jag skynda mig så att jag inte kommer för sent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0