prov :S

Idag står det matteprov på schemat, väldigt o-kul.'
Skolan sitter som sagt lite i tjära just nu. Dels för att jag har hamnat efter och nu inte vet vart jag ska börja, det känns så övermäktigt att jag blir helt knäckt bara av att tänka på det. Sen så mår jag väldigt illa pga graviditeten, vill bara ligga smed huvudet i toaletten och dö halva dagarna typ. Även om det inte är livshotande ;P så är det iaf inte särskillt hjälpande när man ska slå knut på hjärnan och räkna matte.
Puh, nä nu måste jag fortsätta panikplugga.
Tjing! :P


Kommentarer
anna

Det fixar du Emma!

Ta en grej i taget och gör klart! Då kommer det känner mycket bättre!:)Kram

2011-12-01 @ 12:52:47
URL: http://ahas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0