Fredag.

Imorse kom finaste Kicki och Mollan förbi, skitmysigt. Vi träffas så sällan att jag knappt kände igen Molly, hon har vuxit så himla mkt! Vi får se till å bättra oss! =)
Efter att dom åkt så blev det ett städrace, det var pinsamt stökigt här. :S
Nu är iaf barnen hmtade på dagis och vi ska packa iordning lite och dra iväg till Christofer, Emelie och lilla Fanny. det bjuds på tacos och vi ska passa på att uppvakta Christofer som fyllde år här i veckan. =) sen blir det hem och kasta ungarna i säng för att sedan åka och snabbhandla innan jag måste lämna tillbaka bilen till mamma.
Kylskåpet ekar tomt här hemma, är så drygt för oss på ön nu när Härnöhallen stängt. Jag surar och dissar ICA Maxi, ingen ville ha det där j*vla maxi ändå. Varför öppna en till stor affär brevid coop? Det hade väl varit betydligt mkt bättre at ha kvar kvantum på ön och skita i maxi?!
Aja, ska packa ner det vi ska ha med oss nu så att vi kan börna iväg så fort vi fått bilen.
Tjing!


Kommentarer
Malin

sv: tack!!! Dom sökte förra veckan, dock genom student consluting, om du vill kan jag kolla?

2011-12-05 @ 22:00:16
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Malin

sv: Då ska jag kolla, jo tack vi växer och frodas :) sj?

2011-12-08 @ 11:38:36
URL: http://onewayforward.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0