Att handla..

I Lördags jobbade Tonny så jag och barnen for på Coop och storhandlade. Det är ju sådär lagom roligt att handla när man mår perk och dessutom har en 1 åring och en 3 åring med sig.
Theo blev akut hungrig så fort vi klev in i affären så han fick en sån där gratis barn-banan. Nathalii äter inte banan utan ville då ha ett äpple. Och hur förklarar man för en 3 åring att det bara är bananerna som är gratis och inte äpplena? Det blev lite joho, nähä, joho, nähä där en stund men hon var glad ändå. Trots att hon fick vänta med sitt äpple tills vi betalat. =)
Theo vräkte i sig bananen på en nanosekund (han äääälskar banan) och när den var slut började han äta på skalet. :S
Men då kände vi lukten av en räddare i nöden, dom stod nämnligen och bjöd på grillad korv och dricka i deras uterum. Theo åt upp nästan hela korven så han måste verkligen ha varit hungrig. (och ingen är gladare än jag då han är lika petig i maten som Nutte nu för tiden.)
Och drickan satt rätt fint hos mig då mitt blodsocker stod på -0 typ. Dessutom så var det coca cola på glasflaska, hur gott är inte det då??! =)
När vi kom till frysvarorna så tog det tvärstopp för mig, all mat fick mig att må kräk-illa så vi störtade därifrån.

Men vi fick med oss det viktigaste hem iaf... ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0