Älskade lilla galljävel.

Fredagen fick ett snopet slut. :/
Vi var ju som sagt hos Christoffer och Emelie och åt tacos. Det var supergott och supertrevligt, jag kände mig riktigt hungrig och var såå glad för att jag inte mådde så illa utan kände att jag kunde äta. Vi tröck i oss massor allihopa. =)
Men efter maten så började jag må illa, trodde först att det var pga grav men insåg efter ett tag att det var gallan. Jag har sen flera år tillbaka haft problem med gallan. Det började med att jag fick sinnessjukt ont i magen och ryggen när jag ätit kräftor, vi fattade inte alls vad det var men när det sen eskalerade och jag inte längre tålde någon form av skaldjur, inte lax och till slut inte heller avokado så fattade vi att det var gallan. Tanken är väl att jag ska operera bort den men det går inte när jag är gravid, så det får vänta ett tag till.
Hur som så glömde jag helt bort mig och åt gucamole (avocado), när vi insåg detta så fick vi kasta in oss i bilen och börna hem. Jag blir nämnligen helt utslagen av smärta och brukar typ ligga i duschen med dödsångest. Som tur var så hann vi hem innan det värsta drog igång. Men kvällen var ju förstörd och jag låg under ett täcke i soffan och bet ihop genom smärtan, det gav med sig lagom till sängdags. :S
Aja, nu kommer jag kanske ihåg att inte äta gucce nästa gång. =)


Kommentarer
Agnieszka-2barnsmorsan

Men ush stackarn:( Men är du gravid, det har jag helt missat! GRATTIS! kramar

2011-12-08 @ 15:40:45
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0