Sleepyhead!

Blev inget mer bloggande igår eftersom jag lyckades somna med barnen kl.19; skulle bara vila en liiiiten stund men ja.. =)
Imorse drog vi iväg till Spindellekparken och lekte, Nathalii har tjatat om att gå dit igen så vi fick ju passa på nu innan vi åker hem igen.



När det blev dags för lunch så ville Nathalii inte gå hem och äta utan äta "annan mat" så vi lyxade till det lite (är ju trots allt näst sista dagen på semstern) och köpte med oss mat från Kronborgs falfel. Nuttan och Theo delade på en Nuggets och stripstallrik och jag och Tonny köpte varsin Falafelrulle för ynka 20 spänn (20 spänn!!!!!! Det är ju nästan gratis!).

Meningen var väl att vi skulle gå på Leos Lekland sen men då vi alla är trötta och det ofta blir rätt livat på sådana ställen så ställde vi in. Barnen visste ändå inte om det så det kändes inte som nån större förlust.
Istället drog vi iväg mot Skogslekplatsen men då lyckades både Nuttan och Theo somna vid vårt snabbstop på affären (vi behövde handla lite till hemresan imorron).

Nu har vi nyss ätit och jag ska dra igång med lite packning, tåget går 11.17 imorron så det blir inte allt för många timmar till övers då. (spec inte om jag och Nutte ska smita iväg till skogslekplatsen när vi vaknar, har lovat henne att gå dit igen och det svider verkligen i hjärtat när jag inte håller vad jag lovar. :( Men Tonny ska såklart vara vrång och tycker inte att vi hinner, KLART vi hinner säger jag! :P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0