Norrland nästa.

Nu ska vi snart börja bege oss mot tåget, känner mig knappast laddad för att sitta på ett tåg hela dagen men det ska bli skönt att komma hem. Jag kommer sova som en stock i min egen säng inatt. =)

Just nu ligger Nathalii på golvet och gallskriker för att hon inte får ha påsen med nappar som vi har med oss. Jag säger bestämt nej pga 1: Jag vill inte att hon ska leka med plastpåsar. 2: Vi ska snart åka och jag vill inte att hon ska strula bort alla nappar så att vi år utan på tåget. 3: För att hon beter sig som hon gör, kastar sig på golvet och skriker som en liten bebis, då får man knappast det man vill ha.

Nu ska jag vara lite social innan vi far, blir nog inge mer bloggande idag eftersom vi inte kommer hem till Härnösand förns kl 23 ikväll.

Hörs imorron! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0