Long time no see!

Tjingefling folket! (jag har bestämt mig för att vara naiv och tro att det faktiskt finns folk som fortfarande har hopp om min blogg, trots att den ligger i nån slags koma)

Det går inte så bra det här, med bloggandet alltså.
Egentligen bloggar jag flera gånger om dagen men inläggen blir endast mentala då jag aldrig hinner till en dator då blogglusten faller på. Visst kan man väl sitta och blogga en stund på kvällen, men vad är charmen med det?
Blogga vill man ju göra när andan faller på och man känner att man akut måste dela med sig av sina känslor, bilder, åsikter eller upplevelser.

Hur som så har jag analyserat saken och kommit fram till några enkla lösningar, bloggens överlevnad hänger dock på er.

Åtgärd numero 1:
Ni, guds välsignade läsare; köper helt enkelt en trevlig mobil åt mig som jag kan blogga från. Då jäklar skulle inläggen diarréspruta ner hela bloggen, dag ut och dag in.

Åtgärd numero 2:
Ni ger mig en ny och fungerande dator.. En dator med mer batteritid än 30 min. En dator som inte hänger sig var 5:e minut. En BRA dator helt enkelt!

Åtgärd numero 3:
Hrm..den kommer jag tyvärr inte ihåg eftersom jag svamlat omkring så mycket på dom andra två åtgärderna.
Lite synd dock då det här med all säkerhet var den bästa och mest avgörande åtgärden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0