Home, sweet home!

Äntligen hemma! Efter den där helvetesresan igår så var det lite som att stiga in i himmelriket när vi klev innanför dörrn igår natt. Fasiken va jag älskar mitt hem! =)

Nu är det full rulle med saker som ska göras innan dagis/skola/jobb börjar igen. Håller på att rensa en massa och fixa iordning lite här hemma. Typ sånt som man inte hinner med till vardags. :P

Nu ska jag iaf tränga ner mig i soffan brevid Tonny och kolla på en film innan det blir dags för sängen. Har massor att göra imorron så jag måste komma i säng så fort som möjligt (får snabbspola mig igenom filmen. ;P)


Jag sov föresten som en gud inatt, min härligt mjuka säng, mina egna sköna kuddar och mitt fluffiga duntäcke. KÄRLEK!
Resten av familjen verkade njuta dom med för vi har alla sovit hela natten igenom. Theo sov till 07.30 imorse (det är verkligen rekordlänge för honom) och Nathalii ända till 10.
Sweet! =)



Kommentarer
Helle

Ude godt men hjemme bäst, sådden är det bare

Kram Farmor

2011-09-01 @ 16:12:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0