Egenfix och filmmys.

Fick födelsedagspengar av svärisarna för att jag fyllt år så jag shoppade lite lyx till mig själv idag på Kicks.
Svindyr ansiktstvätt och SVIIIIIIIIIIIINDYR ansiktskräm från Lumene. Jag älskar förövrigt Lumene, deras nagellack kickar röv och deras blåbärsmascara är den bästa vardagsmascaran ever!!
Köpte även stripes (näsa, panna, haka ni vet) från Nivea som jag provat ikväll, såg ut som en idiot men det funkade fint iaf. =)

En ny pincett köpte jag också ja, den rockar! (jag är som ni kanske märker löjligt nöjd över att jag har köpt något åt mig själv för en gångs skull, ska nog börja göra det lite oftare!)

Hur som så har jag pysslat lite med mig själv, det är minst sagt välbehövligt och dessutom riktigt mysigt.
Nu ska jag mumsa lite Häagen dazs och kolla på Red Riding Hood med resten av folket. Mysfaktorn är hög ikväll känner jag, det regnar ute också och det gör det alltid extra mysigt att sitta inne och titta på film i värmen. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0