btw..

Just nu är familjen i Malmö för lite semester och påhälsning hos barnens farmor och farfar.
Vi har det trevligt och har hittat på en massa roliga saker. Något som förstör helheten för mig är dock min allergi, snor, allergi-piller och astmaspray in i det ovinnerliga. Panik när man inte kan andas och irritation när det kliar över hela kroppen på nätterna och snoret droppar vid middagarna.

Men ja, nu ska jag inte vara sån.

Vi har roligt och barnen verkar ha roligt dom med.
Vi har bla besökt flera av Malmös temalekparker och där har Härnösand verkligen något att lära. Fantasifulla, spännande och unika. Ska lägga upp lite foton sen när jag fått igång min dator (sitter på svärisarnas just nu).
Något Malmöborna dock borde lära sig är HYFFS, jäklar vilka sura, bittra jäklar det bor här. Både butiskpersonal och vanliga "medmänniskor" verkar ha svårt att förstå vad trevlig betyder.
Tråkigt nog lite utav ett storstadsproblem om jag får säga det själv. :/

Slutpladdrat, dax för säng. Natti.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0