Gå uuuuuuuuuuuuuuuuut!

Nathalii har fått dille på att gå ut, hon skulle nog helst bo ute på gården i en liten koja om hon fick bestämma själv. =)
Vi går ut och leker varje dag, men tydligen inte tillräckligt mycket för att det ska duga åt damen. Hela dagarna springer hon rung och gastar " Gå uuuuUUUUuuuUuuuuUUUT!!" men ofta så ska man kanske äta lunch först eller så måste man bara amma och byta blöja på Theo innan och hennes tålamod är väl inte det bästa så då har jag fått skavsår i öronen innan vi äntligen hunnit oss ut.
Tydligen lät jag lika dan när jag va liten, mamma var ute med oss jämt men så fort vi kom in så började jag tjata precis som Nathalii. Så jag kan nog inte skylla på Tonnys gener i det här fallet. =)

Nu ska vi iallafall gå ut, vi ska nämnligen gå på korsmässomarknaden i stadsparken här i stan. Har inte gått på den sen ja va liten, så det ska bli kul.
Jag ska knäppa några bilder också så att jag har nått att bjuda på sen. =)


"Gå uuuuuuuuuuuuuuuut!!!" =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0