Scratch me!

I Fredags tog jag och barnen en sväng med bussen till Utansjö för att hälsa på Tina och Isabelle. Nathalii tyckte som vanlgt att det var superspännande att åka buss och tjatade glatt hela vägen om att vi skulle hem till belle.
När vi väl kom fram så glömde hon nog bort glädjen över Isabelle lite grann eftersom hon möttes av 3 katter i dörröppningen.
Nathalii älskar alla djur och en av favoriterna är just katter.
Hon blev helt galen och skulle bara krama, lyfta och klappa hea tiden. Det gick ju bra dom första timmarna men sen bev katterna less.
Min lilla envising lyckades få till inte mindre än 10 klösmärken innan vi skulle åka hem. Och om vi hade stannat längre så hade det garanterat blivit fler.
Hon gav sig bara inte, till slut röck hon till och med en katt i svansen för att den försökte gömma sig i fönstret. :p
Vi hade såklart trevligt ändå och Nathalii verkar nöjd trots "kattattackerna". =)




"Blau slo mig, Nunnu å buss blau Belle nu. Blau fii!"
 
(Översättning: Katten slog mig, Nathalii åka buss till katten och Isabelle nu. Katten fin!)
(Blau kommer för övrigt från mjau och betyder katt. :P )



Kommentarer
anna

hon ser så full i fan ut :D haha

2010-11-18 @ 17:44:38
URL: http://ahas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0