Svettig lattemorsa..

Natten har varit fruktansvärd med bland annat svett, trängsel och snarkningar.

Ellen har sovit här inatt så Nathalii sov i våran säng hela natten, vilket iofs inte är så ovanligt men just inatt så har vårat sovrum varit en bastu. Sinnessjukt varmt och såklart helt vindstilla ute. :S
Tonny svettas typ alltid och Nathalii verkar gå i hans fotspår, dom två tillsammans är nämnligen lika med dyngsur!
Just inatt så bestämde sig Tonny för att både ligga och hålla om Nathalii, båda invirade i tjocka täcken, och ligga tvärs över min sida av sängen så att mina ben inte fick plats. Sen så snarkade han hela natten och svetten var självklart ett faktum. Att ligga ihoptryckt med två blöta svettnissar är verkligen ingen höjdare. Speciellt inte när man mår illa och har ett magsyre-party i halsen.

Efter att ha kramat toalettstolen en stund och desutom kissat sjuhundrafemtioelva gånger så lyckades jag dock möblera om folket i sängen, lägga mig skavfötters med Nuttan och filtrera bort både Tonnys, Nuttes och Ellens (som sov i rummet brevid) snarkningar och somna. Blev dock inte så mycket sömn så nu sitter jag och pimplar lite latte medans Nathalii terroriserar Ellen på övervåningen.

Har lovat tjejerna en sväng till lekparken nu så jag ska avrunda och häva i mig resten av latten innan dom förlorar tålamodet. =)

Återkommer en sväng lite senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0