Hungran?

Nathalii äter som en häst idag, eller snarare som en liten kattunge kanske. Hon verkar hur som helst ha slopat nyckelpige-dieten idag, vilket glädjer mig.

Idag har hon redan ätit:

Frukost nr 1: 1½ dl Fullkornsvälling.

Frukost nr 2: 2 tuggor av en leverpastejsmacka och en klunk mjölk.
(hon brukar eg bara äta välling men ville nu också smaka lite när jag åt frukost)

Mellis: Nästan ett helt plommon.
(hon brukar aldrig äta mellis på förmiddagen men nu ville hon ha något att äta och då fick hon såklart det)

Lunch: ca. 1 dl päron-måltidsdryck och typ 1½ dl med pasta och lite "modifierad korvstroganoff".


Klockan är alltså  inte ens 12 än och hon har redan ätit mer än vad hon äter på typ 3 dagar, det här är rekord!
Jag är glad och stolt över mitt lilla matvrak!!!
Bör kanske tilläga att hon åt säkert 5-6 tuggor till lunch igår också, vilket är riktigt mycket för att vara henne,
och till middag bara vräkte hon i sig, ca 1 dl.
Jag blir så himla glad när hon äter och hoppas verkligen att det här håller i sig
(inte så troligt men man kan alltid hoppas)

Efter att hon sovit ska vi gå på ica och köpa en glass också, undrar dock hur den ska få plats i hennes lilla mage. =)



Nathalii med sin fina kanin Bonnie, Anna hjälper till att hålla i.



Kommentarer
Tonny

va härligt att hon vill äta bra: )

jag håller med hoppas de håller i sig, fast som du själv sa troligen inte hehehhe puss.

2010-06-22 @ 13:00:01
URL: http://kladunk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0