BF + 9, fortf ingen bebis.

Inatt vid 3 kom värkarna igång, dom är riktigt painful men jag har fortf bara 10 min emellan. Pratade med läkaren idag och om det inte hänt något mer imorron bitti så blir det igångsättning, vare sig jag vill eller inte.
Jag vet dock fortf inte om jag öppnat mig något eftersom dom ogärna undersöker i onödan pga infektionsrisken.

Ut kommer han ju alltid, på ett eller annat sätt. Men nu tycker jag faktiskt att han kan komma, gärna fort så att vi kan få åka hem till Nathalii och njuta av vår lilla familj tillsammans. =)

Nu ska vi snart gå och äta lite lunch och sen traska ner och köpa lite tidningar och kanske nån bok, för något sånt tog vi såklart inte med den här gången (jag hade med mig både spel, musik, tidningar och böcker när Nutte föddes men då gick allt så fort så vi hann aldrig med nått sånt, så nu skippade jag det. Typiskt.. ).

Ska på koll för temp och ctg kl.18 igen, återkommer efter det om det inte händer något innan.


Håll tummarna för att förlossningen ska dra igång med raketfart nu! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0