BF + 4.

Jodå, jag lever. Jag har bara ingen vidare lust att sitta vid datorn när det är så härligt väder ute.

Tänkte bara ge er en liten miniuppdatering när jag ändå bara ligger i sängen och slappar.

Jag har nu gått 4 dagar över tiden och har ingen anledning att tro att bebisen ska komma inom det närmsta dygnet iaf. Jag var ju beräknad till den 14:e men har gissat på att han ska vilja titta ut den 22:a, så nu återstår det bara att se om jag har rätt.

Annars så tar vi det bara lugnt och njuter av Tonnys semester och det underbara vädret. Tonny skämmer bort mig med sovmornar medans han städar och tvättar och fixar så att det ska vara strålande rent om lillskiten behagar komma ut helt hux flux. Vi solar och badar och äter glass i överflöd. Kollar på film om kvällarna och svettas ikapp i soffan trots att fläktarna går på högvarv. =)
Nuttan är somrigt brun och njuter av att få bada på smitingen med Ellen eller få sitta på balkongen med oss och äta jordgubbar till frukost.

Det här är en av dom bästa sommrarna ever och jag njuter fullt ut!

=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0