Tjobacko!

Läääängesen jag skrev nu men det har varit mycket den sista tiden.

Här kommer en kortfattad liten uppdatering.

*Angående bebis i magen så mår jag fortfarande illa, men mest på mornarna och inte lika kraftigt som tidigare. Igår kände jag första sprattlet i magen och för övrigt så växer magen som tusan.Den 11 feb ska vi på ultraljud och då hoppas vi få reda på att det är en frisk och välmående bebis som bor där inne men även om det är en liten flicka eller pojke. jag är 100 på att det är en tjej, Tonny tror mer på en kille. :P
Jag är nu i vi 16, och beräknad födelse är den 8 Juli.

*Nathalii växer sakta men säkert och lär sig nya saker varje dag. Veckans grej är att slå på ugnen, spisen och diskmaskinen 7511 miljoner gånger om dagen. :P Hon är verkligen min ögonsten som får dagarna att stråla och hjälper mig att orka igenom jobbiga dagar.

*När det gäller Devon så är det en lååång historia som jag tar i ett senare inlägg. Tycker att det är väldigt jobbigt att prata om men jag ska försöka få ihop en lite förklaring för er som inte vet vad som hänt.

*Vi har även firat jul hemma hos mamma och pappa och det var lungt och skönt. Vi fick alla fina presenter och åt god mat. En härlig julafton med mycket mys.

*Nyår firade vi här hemma med Therese, Joar och Eira. Vi tog det lungt ungarna levde rövare. =)
Skönt att inte stressa runt på fester som aldrig blir så som man trodde och att bara vara hemma med familjen och goda vänner istället.


I övrigt så har allt flytit på ganska bra och nu är det vardag med jobb och allt vad det innebär som gäller.


Hoppas alla haft en fin jul och en härlig ledighet.
Vill även passa på att tacka alla som grattat till graviditeten och alla som hjälpt till på olika vis gällande Devon.
Ni är änglar allihopa, tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0