MödraVårdCentralen.

Idag har jag varit på världens senaste inskrivning på MVC(man skriver oftast in sig i v.10, jag går in i v. 17 på fredag). Allt var finfint och alla värden var bra.
Fick gå på labb innan och blev totalt tömd på blod (jag överdriver inte, inte alls :P) sen fick jag det hemska sticket i fingret med den hemska lilla knapp-stickar mojjängen. Den här gången hade jag bra blodsocker, så jag slapp bli bannad. :P Hela förra graviditeten hade jag "svält-blodsocker" eftersom jag aldrig äter på dagarna (har svårt för att få i mig mat på dagarna så det blir oftast bara middag för mig) så jag blev alltid lite uppläxad av barnmorskan för att jag inte åt. Men idag hade jag förberett mig igenom att äta lunch OCH dricka trocadero. =D

Kissa i mugg skull jag också göra, en sisådär 10 droppar lyckades jag klämma fram men det räckte iallafall till. =)

Aja, gjorde väl inte så värst mycket mer än att svara på frågor och gå igenom förra graviditen och förlossningen.
Poängen är att allt var bra.

Nu ser vi fram emot ultraljudet den 11 feb, ska bli spännande och se om vi får veta könet den här gången också.

Tjing!


Kommentarer
Alexandra - Mami till Neville

Tack :) Haha jadu, jag gick förbi en ananas i affären och tänkte "fan vad snyggt" :) När man lever med en tatuerare ser man tatueringar i allt :) Hoppas du listar ut något fint till dig med :)

2010-01-31 @ 22:18:26
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Alexandra - Mami till Neville

Vad gullig du är :) TACK!!! Det kommer jag definitivt göra!

Kram på dig!!!

2010-01-31 @ 22:37:29
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Alexandra - Mami till Neville

Hehe det är bara kul :)

Jadu, som sagt, jag ser tatueringar i ALLT, funderar ständigt på vilken nästa är ;)

Kram

2010-01-31 @ 22:52:19
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Anonym

Grattis till garviditeten! Cizzi

2010-02-07 @ 08:51:11
URL: http://systerdysterciliat.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0