Levande död.

Idag fick man sovmorgon, igen. :P
Tonny skämmer bort mig totalt när det gäller sovmornar, hoppas verkligen att jag mår såpass att jag kan låta honom få sova ut ordentligrt imorron.

Tonny har gått upp för att lägga Nathalii en stund och jag sitter uppkrupen i soffan med min 3:e kopp te med honung. Underverk för en ledsen hals!
Har åkt på en ordentlig dunderförkylning och snoret har täppt igen hela min såkallade näsa, med såkallade näsa menar jag såklart min röda, svullna grejj mitt i fejjan som är täckt med vit, tjock salva. :P

Sexigt? Yas ma´m!

Idomin är faktiskt himmelskt på min stackars söndersnorade näsa, även om Tonny skrattade åt mig när jag kom ner i morse. :P

Annars så är det en mysig innedag som står på schemat, har en del nya filmer som ska kollas igenom så vi klarar oss nog utan att gå ut igenom dörren idag. =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0