Hjälp!

Älskling var och handlade lite mjölk och halstabletter och sånt tidigare ikväll, och nu kom jag på vad jag glömde säga åt honom att köpa.

TE!
Mitt älskade favorit-te!

Icas ekologiska havtorn/björnbär.

Nu får jag nöja mig med nått annat half-ass te till jag lyckats ta mig till affären imorron. *suck*


Och vet ni nått mer tragiskt? Blogg.se slänger ut mig hela tiden och raderar det jag skrivit, en enda gång till och ni kommer aldrig få läsa det här; stackars, stackars er! ;)

(Den här gången var jag smart och kopierade texten ifall att det skulle bli strul, vilket det såklart blev. Men nu, 4 timmar senare, så funkar det uppenbarligen! :P )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0