Goder morgon.

Natten har varit skit, jag är trött; som vanligt. =)

Är så otroligt irriterande torr i munnen, tror det beror på graviditeten. Det är så illa att jag knappt kan sova, ligger bara och smaskar och vrider och vänder mig och stör mig på den irriterande känslan.
Sen så blir det ju ännu värre pga förkylningen då jag måste andas igenom munnen typ dygnet runt.
Ska ringa mvc på måndag och höra om det finns nått man kan göra åt det hela.

Förkylningen går åt rätt håll iaf och jag känner mig lite kryare, så pass kry att jag kunde låta Tonny få sovmorgon idag. Känns skönt då det varit mycket sjuka för min del den sista tiden.

Ska göra frukost på sängen åt honom sen när han ska kliva upp, eller det blir kanske snarare brunch eller lunch på sängen. :P

Nä nu snackar jag bara en massa skit, bästa att lägga ner. =)

(Kunde inte ladda upp några bilder igår eftersom blogg.se strulade så mycket, fixar det idag istället)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0