Vad göra?

Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag..?
Slog in alla julklappar igår, så nu slipper dom ligga och stirra på mig i garderoben. Skönt å vara klar med allt sånt, jag brukar annars slå in dom sista på julaftons morgon. :P
Är klar med i princip alla julklappar nu, letar bara efter en Mr. Potato Head till Nathaliis julstrumpa men dom är tydligen slut hos leverantören. :( Får se om pappa hittar nån i s-vall annars så får det väl bli en Fru Potatis Huvud istället då. =)



Håller på med julkorten också, har gjort klar dom flesta men det tar sååå lång tid så nu orkar jag inte med fler för stunden. :S Får ta det sista i helgen.
 
Funderar på om jag ska baka lite idag men har eg ingen lust...
*phuuuu*
Jobbigt när man inte vet vad man ska göra, ett riktigt världsproblem. ;)

Nä nu ska jag ta tag i dagen, kan ju inte sitta här å gnälla hela dan. Theo har somnat nu så jag ska faktiskt börja med att städa toaletterna. Paaaarty!!!




Kommentarer
Nana

Tack för julkortet det var jätte fint, hänger snyggt på kylskåpet nu =)

2011-01-09 @ 15:10:00
URL: http://marsipangrisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0