Lindex och klippning..

Snart är det dags för lunch, efter det ska vi kila iväg för att träffa Tina och Isabelle. Vi ska gå en sväng på stan och bla. passa på att köpa upp en massa nya kläder till barnen på Lindex då jag fått en rabattkupong på 25% på ett helt köp. Superbra. =)
Sen ska vi gå och klippa oss, ska bli såå skönt. Har inte klippt mig på snart ett år och har ingen frisyr alls utan håret är som bara...långt, typ. Får se vad det blir idag, men ja e lite sugen på snelugg typ. Vet att jag trivs i det då jag haft det förut och sen så passar det bra även om man har uppsatt vilket är praktiskt när man har småbarn.

Nä nu måste jag sätta lite fart om vi inte ska bli sena.

Om jag känner mig snäll så kanske jag bjuder på en bild sen efter klippningen... ;)



Kommentarer
anna

jaaaaaa! vill se!

2010-12-09 @ 13:41:43
URL: http://ahas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0