Fullt ös..

Ja här händer det mycket, har så fullt upp att bloggen nästan dött ut ser jag.

Theo bara växer och växer och är inte så nöjd med att ligga i babysittern medans mamma bloggar längre. :P Han vill vara med hela tiden och blir tvärsur om man lägger ner honom en stund.
Äta har han börjat gjort också, det är en riktig upplevelse för både för honom och för mig. Han tycker att det är smaskens och superroligt att få sitta med vid matbordet när vi äter. Jag tycker att det är en fröjd att mata en unge som faktiskt vill äta. =)
Nathalii är som hon själv säger "En stor sej!" och utvecklas mer och mer för varje dag som går. Just nu är hon helt uppslukad av julen med allt vad det innebär. Julkalendrar, pyssel och bak. Åka pulka och vara ute i snön är en annan höjdare.

Något annat vi skaffat oss är en sån här trevlig evighetsförkylning som är så trendig nu under vintern.
Supermysigt, verkligen.
Har varit förkylda i mer än en månad nu, (kollade kalendern och insåg att vi varit sjuka sen den 14:e oktober då vi skulle träffat en kompis men fick ställa in för att vi va lite krassliga och hon har en liten bebis, dagen efter blev hela familjen helt utslagen med feber och grejjer; vi låg som en klump slajm allihopa i en hel vecka och sen dess så har vi inte blivit riktigt friska.) för Theo är det värst då han blir totaltäppt med snor och slem och sen får svårt att amma.
Så om ni är sugna på ett snormaraton kan ni komma hit på en fika och lite smitta, för här hemma går både renäsansdropparna och snorsugen varma.

Nä nu måste jag skynda mig lite innan familjen vaknar, då blir det pulkaåkning för fulla muggar! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0