En bajsfylld morgon.

Varning!
Känsliga personer, äckelmagade människor och bajshatare generellt bör ej läsa detta!


Idag är det bajs överallt känns det som. =)
Först var det Theo som bajsat när han satt i babysittern, och när jag lyfter upp honom och drar av honom brallorna så är det bajs överallt. Blöjan har läkt och min t-shirt blir helt nersmetad, likaså min arm och min hand.
Han har bajs i precis hela byxorna och över hela bodyn och benen. Mmmmm....Bajs!

När han äntligen är ren och alla bajsiga kläder är ursköljda så är det dags för honom att sova. Jag ligger i sängen och ammar i godan ro när en otrevlig doft sprider sig över lägenheten, helt outhärdligt!
Då kommer Nathalii infarandes med en blöja i näven " -Oj bajs, oj bajs!!!". Då trillar det ner en jättekorv på mattan. Yaaaay!!
Sååå trevligt, sååå mysigt, såååå luktigt!
När Theo äntligen somnat blev det till att skölja upp ytterligare ett par bajsbyxor, plocka bajskorvar och tvätta bajsrumpor.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Mmmmmm....baajs!!



Kommentarer
Stina

Gud så gött! :P

2010-12-07 @ 16:00:47
Evalotta

Hahaa jo det saknas 1 pepparkaka:P Meeeen jag är för feg för att visa den...:D



Formarna är köpta på IKEA! 39 kr för 6 stycken...:)

2010-12-08 @ 13:54:17
URL: http://janeva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0