Lugn och ro, med I Drömmarnas Trädgård!

Idag sov Nathalii till 07.15, det tackar vi för!
Det är iofs resultatet av att hon var uppe till 21 igår trots att hon brukar somna 18.30,
men det får man när man fyller år tycker jag. =)

Vi har en lugn och fin morgon idag, Nathalii spanar in sin nya I Drömmarnas Trädgård-film som hon fick av mormor. Och för en gångs skull så ligger hon faktiskt stilla(!!!!) hon kollar på film ibland annars också men då brukar hon stå framför tv:n å dansa eller springa omkring och pillra med an massa saker samtidigt.

Hon är verkligen för härlig min lilla pajsing, men jag kan inte sticka under stolen med att jag njuter när hon tar det lite lugnt en stund.
Igår så satt hon t.ex i min famn och myste och kollade på Idol innan hon skulle sova.

DET är underbart.

Nuttes nya film.



Kommentarer
emma

var det verkligen nutte som önskade sig den där filmen ? jag tror snarare att det var mamman i huset ; )

2009-09-23 @ 16:37:28
URL: http://emmaeliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0