Yankee Candle

Var ner på stan och köpte nya vaxkakor från Yankee Candle med min favoritdoft Clean Cotton.
Den luktar verkligen gott och så fort man tänt ett ljus med den lukten så sprider sig en hemtrevlig och mysig känsla i hela lägenheten.

Dom här ljusen kostar ju inte hallontårta, men dom håller så mycket längre än andra ljus plus att dom har en renare och fräschare lukt än andra doftljus så i längden blir det faktiskt värt det.
Sen så kan jag verkligen tipsa om vaxkakorna som bara kostar 19 kronor och håller som sagt väldigt länge.

Hur som helst så slog jag till på stort idag och köpte även en annan sort som jag ska prova ikväll, återkommer men en liten recension senare.


Clean Cotton vaxkaka.



Kommentarer
freja

haha.. det är jag som är Freja, min dotter heter Vega :) ..och ja, hon föddes i v36+0 :)

2009-10-05 @ 19:19:03
URL: http://stocktownstories.blogg.se/
cizzi

Hej Emma. Vart köpte du ljusen? / Cizzi

2009-10-06 @ 08:05:09
URL: http://systerdysterciliat.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0