Recension Yankee Candle; Cottage Breeze.

Det var alltså det här ljuset jag chansade och köpte här om dagen.

Brukar som sagt hålla mig till Clean Cotton men dom hade rea på bland annat den här sorten nu så jag tog tillfället i akt.

50% på ordinarie pris, inte helt fel.

 

Ljuset luktar nästan lite herrparfym när det är otänt vilket jag faktiskt gillar.

Var lite rädd att det skulle lukta starkt och fränt när man tände det eftersom många doftljus har den förmågan, men såklart; inte Yankee Candle! =)

När man tänder ljuset så sprider det sig en behaglig, mild doft igenom lägenheten och mina tankar glider fortfarande iväg mot herrparfyms hållet, alternativt sportduschcreme.
Låter kanske inte allt för upphetsande men jag gillar det.

Det luktar fräscht och uppiggande och den välbekanta hemtrevliga känslan som jag förknippar med Yankee Candle infinner sig så fort ljuset börjar dofta.

Yankee Candle, Cottage Breeze får 4 barbor av 5 möjliga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0