Förfrågningar.

Jag har fått några förfrågningar om vart i Härnösand man kan köpa Yankee Candle, så jag tänkte att jag svarar på det här. =)

Dom finns dels på Gårdsbutiken på Trädgårdsgatan, och dels på Interflora på Köpmangatan.

Gårdsbutiken har nyss börjat sälja Yankee Candle och har ett ganska litet utbud och just nu verkar dom mest ha lite höstiga, burriga dofter inne.

Interflora har ett större sortiment av både olika sorters ljus och olika dofter, men jag tycker att det verkar som att dom dragit ner sitt utbud ganska ordentligt? Jag kan ha fel men jag är ganska säker på att dom hade ett bra mycket större sortiment förut.

Hur som helst, nu vet ni som bor i Härnösand vart ni kan gå och shoppa loss!



Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Jag köpte 2 st vaxkakor med clean cotton och ett stort ljus på halva priset som luktar gardenhouse eller vad fan den hette :)

2009-10-07 @ 19:21:38
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0