Kissa på henne?

Nån mer än jag som såg på Mammas pojkar ikväll?

Jag hade tv:n på i bakrunden och var tvungen att ta en paus från jobbandet när den utländska morsan dök upp.
Storma in på sonens romantiska date och hålla på.

"Varför du krama och kissa på henne???
"Va? Va säger du?"
" Varför du krama och...eh...kissa..på henne?"
Varpå sonen svarar på arabiska(?)

Sen sitter hon i tv och säger att hennes vuxna son är hennes lilla bebis, herregud säger jag bara.

 

Om jag någonsin blir en sån morsa så lovar jag här och nu att det blir fina skottpengar på mig!



Kommentarer
Agnieszka -2 barnsmamma

Jo jag hörde oxå att hon frågade varför han kissade på henne.... shit vilken morsa... hon tar nog högsta priset i det där programmet iaf. Dem andra är ju iaf lite normala!

kramis

2009-11-13 @ 07:59:21
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0