Joppa satan..

Nu sitter jag och jobbar med den ena datorn samtidigt som jag sitter och bloggar på den andra. Måste ju utnyttja tiden på bästa sätt, eller hur! ;)

Har varit ute på en promenad idag med Anna. Var rätt skönt fast det småregnade och var grått och trist, hallå vart är min älskade snö?
Devon busade av sig riktigt ordentligt och hittade dessutom ett stort ben som han släpade med sig hela vägen hem. =)

Efter två timmar i skogen så var det skönt att komma hem och mumsa lite våfflor och värma fötterna innan det var dags att sätta sig vid datorn och börja jobba.

Nu ska jag passa på att läsa lite bloggar medans det är lugnt på jobbfronten.

So long suckers! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0