Dream big, win big!

Jag her funderat rätt mycket den senaste tiden och bestämt mig för att följa mina drömmar, hur omöjliga dom än känns.

Jag vill så otroligt mycket men inbillar mig själv att jag är för gammal, att det är för dyrt eller att det helt enketl är en omöjlighet.
Jag har så mycket tankar och idéer, så mycket vilja att lyckas med mina drömmar så varför bara ge upp utan att ens försöka.
Jag vill starta eget, jag vill ha en gård på landet, jag vill ha hästar, en lägenhet i stockholm, möjlighet att resa runt om i världen och slippa bekymra mig om pengar.

Jag har världens bästa idé, och jag vill förverkliga den!! Det får ta den tid det tar, kosta vad det kosta vill, men en dag så ska det vara klart!

Om man aldrig vågar satsa, och om man aldrig tar tag i sitt liv så kanske man sitter där en vacker dag, gammal och skrynklig och funderar vart ens mål och drömmar med livet tog vägen.

Det ska inte hända mig, jag ska fortsätta drömma och jag ska kämpa för alla mina drömmar; stora som små!


En dröm jag har är att en dag få äga en svart Cadillac Escalade, and I will; someday! ;)


Vad drömmer ni om? ;)


Kommentarer
Agnieszka -2 barnsmamma

Klart man ska sträva mot sina drömmar! kramis

2009-11-12 @ 19:46:18
URL: http://agnieszka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0