Mys i skogen och planer!

Nu har Anna, Nutte och jag plöjt två timmar i skogen med Devon. Han blir så glad när han får springa runt som en galen liten iller och rulla runt i gräset som en liten häst. Det märks verkligen att det är mycket vårkänslor som kryper i kroppen på honom nu. =)
Hur som helst så känns det skönt när man får röra på fläsket lite och få lite frisk luft.

Nu kommer Ellen snart, hon var sugen på lite playstation så hon lär säkert roa sig med det så att jag kan roa mig med datorn ett tag till (iallafall tills Nutte vaknar vid 5-tiden). =)

Idag är en bra dag (iallafall efter att jag vaknat till ordentligt och morgonhumöret runnit av mig) Nutte är glad och jag har redan fått mig en härlig tur ute. Hoppas att jag kan få hinna med en till ikväll om Anna orkar och om Tonny inte jobbar allt för sent.

I helgen blir det Matfors och Näset som gäller, jag längtar som tusan; ska bli härligt att hälsa på "hemma" igen och även roligt att kolla på tävlingarna.
Funderar även på att ta mig en liten tripp ner till Sundsvall snart och hälsa på Hanna och hennes två guldklimpar, vore riktigt roligt.
Sen så e jag så sjukt sugen på att dra upp till Umeå en helg i sommar och parta "lite" med Tea, frågan är bara om mitt stackas hjärta klarar av en hel helg utan Nutte? =(
Får kanske börja öva mig lite redan nu, har bara varit ifrån henne max 2 timmar sedan hon föddes så att slå till med en hel helg på en gång kanske är att ta i.

Nä nu ska jag sluta surra skit och ta tag i lite disk (blä).

Pyssling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0