Febersjuka!

Nutte har fått 3-dagars-febern, tror jag iallafall. Gick in på fjärde dygnet i morse och nu börjar febern avta.
Stackars skrutt har verkligen varit som en liten kamin. Sådär så att man rycker till när man pussar henne på pannan eftersom man bränner sig på läpparna
Svårt att få tid att sitta här då hon vill ha total närhet dygnet runt och bara gråter om man försöker sig på att sätta ner henne en stund eller smyga ifrån henne när hon sover.
Jobbigt både för henne och för mig.

Måste nästan poängtera att det har tagit mig över 7 timmar att skriva det här inlägget. =) Imponerande va?

Nu tar gråt-bebisen en nap och jag ska göra mig klar för att pipa iväg på fotboll med Anna.
Tonny har fotbolls-premiär idag så vi ska vara mini-hejjarklack, jag, Anna och Sjuk-Nutte. =P

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0