Vilken dag!

Idag har det varit fullt ös hela dagen, inte en lugn stund så långt ögat kunnat nå.
Städa, tvätta, handla, prommenera, barnvakt, hundvård, laga mat...ja, jag har faktiskt inte suttit ner många minuter idag.
Nathalii ville inte alls sova heller utan skulle bara klättra omkring i sängen och pilla på allt. =)
Nu sover hon iallafall och tonny är hos Janne så jag får sitta i lugn och ro framför datorn. Skönt när det är alldeles tyst i hela huset!
Skulle behöva gå ner i tvättstugan men jag vågar inte lämna Nutte, har ju ingen baby-vakt och den ligger 3 våningar ner så det får helt enkelt vänta tills Tonny kommit hem (läs; Tonny får göra det när han kommer hem, för då lär jag sussa sött.)

Nu ska jag iallafall skriva klart veckans blogg så att den kommer upp någon gång i år. Har ju inte hunnit sitta vid datorn en endaste gång idag förrns nu så det har helt enkelt inte blivit av än. Men håll till godo, den kommer! =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0