Vi önskar oss...

Min ömma moder påpekade idag att man inte vågar köpa saker till Nathalii för att jag är så himla kräsen. =O
Hör och häpna, jag kräsen?
Jag är inte kräsen, bara lite...petig?

Yeahyeah, åter till saken kvinna!

Vill även minnas att Tonny förbannat alla tillfällen då presenter med slutstation Emma skall inhandlas och att han gång på gång morrat tyst för sig själv då jag, 2 dagar före julafton, ändrar åsikt om den förut döläckra väskan jag önskat mig.
Mina svärföräldrar tjatar och gnatar på Tonny i hopp om att få veta något vettigt som jag tycker
om och därmed också kan tänkas önska mig någon gång.
Men icket!
Jag är dyr i drift och allt jag önskar mig kostar väl en sisådär årslön eller två, med några få undantag.
I de fall jag önskar mig något i mänsklig prisklass så gäller det att vara snabb, ty jag är snabbare än blixten och ändrar åsikt i en grisblink, dessutom så är jag allt annat än pålitlig när det gäller mina vill ha-begär.
Jag har bestämda åsikter om vad som är bra eller anus, snyggt eller fult och "måsten" och "aldrig i livet".

Kanske aningens krånglig...

Nu har jag iallafall knåpat ihop några enkla saker som jag skulle villja stoppa in min dotter i. Känner någon för att inhandla något, så kom nu för guds skull inte och klaga. Här har ni det svart på vitt, jag har önskat mig saker!  *halleluljah*


*Har mängder med filtar men den här tror jag bestämt att jag måste ha...mmmm *nickar* definetivt ett måste!
*Nutte har mest rosa kläder, så en röd liten body skulle sitta fint. Strl. 74.
*Små mockasiner vore helt underbart nu då pajen kör räser över golvet. Strl. 16/17.
*Mjukisar i all ära, dessutom bajsbruna! Hell Yeah! Strl. 74.

Underverken finns på HM!




Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

det är en jävla idiot som snackar en massa skit.. ljuger att vi haft sex, hånglat m.m.. funderar på att anmäla han..

2009-03-20 @ 22:13:07
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Therese - Eira min ögonsten

gå in på msn så kan jag visa vem..

2009-03-20 @ 22:19:25
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0