Problem att hinna med...

Nathalii har åkt på världens dunder-förkylning och tar därmed upp all min tid. Har så himla mycket jag vill skriva om men det här är första gången jag har lyckats få sitta så pass länge vid datorn så att jag hunnit skriva ett kort litet inlägg.

Lill-gumman har iallafall feber av och till och har haft det i 2 dagar typ..
Snoret verkar vara av den oändliga sorten och slemmet hopar sig i halsen. Hon har väldigt svårt att andas när hon ska sova och det gör att hon vaknar och gråter hela tiden, natt som dag. Tycker så synd om henne och börjar dessutom känna att mina krafter snart är slut då jag åkt på samma sjuka som lillfis och dessutom ska orka ta hand om henne dygnet runt.

Får se när jag hinner blogga ikapp mig men det lär väl dimpa ner ett inlägg här och där.


Kommentarer
hanna

Era stackare!

Nu får det bannemig bli sommar snart så ungarna (och mammorna) får vara friska. Och så att du och Nathalii kan komma och svulla mjukglass nere vid ån med oss!

2009-03-26 @ 07:24:04
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0