Öppna förskolan, impuls-shopping och mysteriska ryggsmärtor.

Äntligen!
Idag lyckades vi ta oss iväg till ÖF, det är ett mirakel!
=)
På vägen dit så fick jag ett ryck och tvingade in Tonny på HM för att köpa nya jeans. Dom han hade på sig var helt utslitna och urtvättade, och så kan man ju inte gå omkring!
Hittade ett par skitsnygga som bara kostade 400 spänn, sen så fick vi 10% på det eftersom jag är medlem. Super!

På öppna var det mucho spännande och Nathalii blev väldigt tyst och lugn. Låg mest stilla och smaskade på en nån bil. =)
Sen så fick hon hejja på söta Dante som är lika gammal (men myyycket större) som Nathalii. Var väl inte så värst intressead av honom utan tog "pinnen" han hade istället. Det gäller ju att ta för sig här i livet vet ni! =D

Sen så blev det sen och onyttig lunch på Big Boy och efter det ännu några fler impulsköp.
Nathalii hittade en liten rosa spade på Åhlens som hon promt skulle ha, hon ville inte ens lämna ifrån sig den till kassörskan när vi skulle betala.
Sen så blev det ett par grå mjukisbyxor och en body med Miffy på till Nathalii på Lindex, byxorna kostade bara 39.50 och bodyn bara 49. Alltid lika trevligt att fynda. =)
Imorron ska jag nog masa mig ner igen och köpa 2 pyjamasar som jag spanade in på Lindex, måste börja ladda upp för storlek 74 nu.

Kom även på att jag måste köpa lite vårkläder åt nutte snart, om det ska fortsätta i den här farten så blir det ganska snart för varmt med overall.
Hittade iallafall en supersöt jacka på HM, såg även mössa och halsduk som kommer passa bra till. Men det handlar jag när lönen drullat in istället. :P

Så..nu till den sista delen i rubriken.
Tonny hatar att gå på Lindex, det är nog det värsta han vet! Men okej, det kan jag förstå eftersom det verkligen inte finns någonting som en kille kan roa sig med där inne.
Fast....(här kommer det roliga) han påstår, att han får ont i ryggen när han går in där. Klagar typ "Är du klar snart???? Jag har ont i ryggen!!" eller "Åh nej!! Ska vi in här?? Då kommer jag få ont i ryggen!".
Och det värsta av allt; min kusin påstår samma sak! =O
Kan det vara så att män får ryggvärk av Lindex?
Det här skulle jag gärna se en utredning på, nån som känner sig manad att undersöka saken?




Kommentarer
Sandra

ni borde åka till Säbro på "bytardagen" som är snart.. fast ni kanske vet det redan?



de flesta kläderna är ju sprillans nya och jättefina:)

vi brukar hitta massa där till Olivia:)

kram!

2009-03-17 @ 20:47:35
URL: http://bissje.blogg.se/
Emma

men emma ! inte ge fredrik några dumma idéer nu ! han läser här ibland och kommer definitivt oxå att säga att han får ont i ryggen om vi ska på lindex nåt framöver.

2009-03-18 @ 13:50:59
URL: http://emmaeliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0