Morgonstund har guld i mun!

...först och främst så vill jag passa på att tacka min dotter för att hon börjat vakna klockan 8 på mornarna. Det är skönt att komma upp i tid och aldrig behöva oroa sig för att man ska sova bort hela dan.

Sen så vill jag lämna in ett litet tack för att hon hållt mig vaken hela natten, och dessutom kände att det var på sin plats att stiga upp klockan 6; dagen till ära.
Så..
Tack Nathalii, för att du lät mig sova hela TVÅ timmar i natt.

Jag känner mig pigg och utvilad.

Nu ska det bli härligt att ha dig gråtandes, hostandes och snorandes, fastklistrad på mig hela dagen. Det ska bli härligt att inte kunna få sätta sig ner och äta något en endaste gång under hela dagen. Det ska bli härligt att lönlöst försöka få i dig åtminstonde 2 droppar vätska. Att peta i dig alvedon, torka din näsa och dessutom försöka göra det utan att du gallskriker i ren protest.

Jag är inte trött och grinig. Verkligen inte!

Ja ä int bitter!





Ja..jo...jag tror jag ljuger lite nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0