Feber, läkardiss och läskiga nålar!

Feber, feber, feber... *suck*
Nathalii har varit brännhet hela natten och hela morgonen. Har fått alvedon nu så just för stunden är hon i farten i sitt rum, slår och bankar och grejjar där inne. =)
Febern beror såklart på 5-månaders-sprutan som vi var och tog igår, vilket var allt annat än kul. =/

När vi kom dit så började Nathalii gråta så fort läkaren eller sköterskan kollade på henne, hon ville inte alls bli vägd eller mätt och bara tanken på sprutor fick mig knäsvag.
Jag är inte rädd för sprutor eller nålar, men när det gäller henne så håller jag på att (åtminstonde halvt) avlida vid tanken på att någon ska stickas på min lilla, lilla pajsing!
Det blev iallafall gjort och hon blev faktiskt inte alls lika ledsen som förra gången. Kändes skönt.
Hur som helst så släppte blygheten och efter en stund så kunde hon till och med prata lite med sköterskan.

När vi kom hem och lillhjärtat sovit ett bra tag så skulle jag sätta lite fart här hemma. Men..
det kunde ju jag glömma, hon var som en kardborre på mig och gud förbjude om jag satte ner henne. Såååå ledsen!!!
Supermammig hela kvällen iallafall och vid läggdags kom febern som ett brev på posten.
Hoppas att den inte kommer tillbaka bara.



Nu ska jag ta tag i lite disk medans nutte är på bra humör.

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0