Dagen.

Idag har jag och Anna varit på stan en sväng, köpte 1 haklapp me Nalle puh och Tigger på och ett par svarta mjukisar till Nathalii. Hittade även massor med fina saker på pojkavdelningen(!), bland annat dom här:



Hur söta som helst! Dom måste jag köpa till Nutt!!


Nathalii är helt feberfri idag och snoret och hostan är påväg att ge med sig. Skönt!
Det är full fräs på henne så jag har ju det jag gör. ;P

Nu är Tonny på bio med Markus, vi skulle egentligen gått alla 3 men eftersom Nutte varit så sjuk så stannade jag hemma. Synd för jag vill verkligen se Kenny Starfighter!
Får se om Manda eller nån e sugen på att gå och kolla nån dag nästa vecka eller så?

Imorron blir det Birsta ( I lööööv) för familjen Skafte/Ågren med Emma och Fredde. Ska bli riktigt roligt. Till och med Tonny följer glatt med utan protester, han är nöjd för att Fredde ska med. =)
Sen så ska vi sova hos mamma och pappa eftersom dom ska bort på kärlekssemester (gulligull) ;P och vi ska passa Ellen. Hon är ju allergisk mot vår pricke-korv och kan därför inte sova här. Men det ska bli intressant att se hur det går för Nathalii som ska sova borta för första gången, men det ska nog inte vara några problem.

Nä nu ska jag passa på att städa undan lite medans Nathalii är medgörlig.

Tjobacko!


Kommentarer
ღ Marica Wikℓund

jaa du, vi ska bygga ut kåken, så vi sänker garaget en meter & bygger nytt. Sen blire varagsrum & barnrum uppe på de.. Är lite trångt som de är idag! :)

2009-03-28 @ 05:41:51
URL: http://weklund.blogg.se/
Jessica

Sikken tur du har då som har en karl som följer med frivilligt! Få då banne mig muta min jag ;)



Finns lite bilder på Lollan och hennes sovplatser i bloggen nu :D

2009-03-30 @ 14:01:10
URL: http://blogg.coffeeaddicted.se
Mia

Oj vilka underbara byxor :D

2009-04-01 @ 21:22:28
URL: http://knasboll999.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0