50 års fest!

GRATTIS PAPPA!!

Min pappa fyllde 50 år den 13/3 och i Lördags så blev det kalas för att fira honom!
Mamma hade gjort typ världens största exotiska planka och även bakat massor med mums! När vi väl masade oss hem så rullade vi hem allihopa (det gäller i dubbel bemärkelse för Anna som dessutom var skapligt rund under fötterna) Det kom massor med folk och efter en snabb titt igenom ytterdörren så kunde man konstatera att Mamma och Pappa behöver ett större hus om dom ska fortsätta bjuda på sånna här härliga fester!
Dagen blev iallafall toppen och jag hoppas innerligt att pappa somnade nöjd och glad den natten.
Så trevligt att träffa den del av släkten som man inte ser så ofta.
Kusin Veronika hade fått en fin liten kula på magen och berättade att dom fått veta att det är en liten flicka som bor där inne. *mys*
Moster Marie hade med sin nya karl och barnen som har vuxit upp och blivit halv-vuxna.
Man hinner knappt med sig..


Vi längtar nu ivrigt tills nästa 50 års fest, och om jag inte har helt fel så blir det svärmor Helle nästa år? Svärfars missade jag ju, men nu är jag laddad för nästa kalas! =) Sen blir det mamma om 4 år, herregud vad tiden går fort! =) Inte lätt å hålla koll på allt. Min mamma och pappa kommer alltid vara runt 30 för mig, precis som Farmor är 60 och jag är 22 (och inte en dag äldre!)!!


Kommentarer
hanna

Men vafan! Klart jag vill ha present!!

Jag är världssämst på att svara på mina kommentarer, men när det går så långt att jag glömde din fastän det utlovades PRESENTER blir jag ju nästan rädd..

Present present present!! Jaaa! Jag vill jag vill!



Är det hunden din jag ska få, tro? :D

2009-03-26 @ 07:21:09
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0