Sova, sova, sängsängsäng!!

Idag har jag haft fullt upp, städat, bakat, lagat mat, varit på långprommenad, lämnat ifrån mig min älskade Bam till hans fodervärdar, varit barnvakt och konkat på fröken fis.
Hon har gasat värre än Tonny idag, å de vill inte säga lite de. =P
Men till slut kom det en bajs iallafall, för första gången på över 2 veckor.
Så...nu lyckades jag klämma in lite bajs i inlägget också, perfekt!

Damen ville inte alls somna klockan 12 idag iallafall, utan hon skulle prata och spralla och rulla omkring som en liten galning.

Nu måste iallafall Fröken Ågren gå och lägga sig med Herr Skafte och unga fröken Skafte.
Trött mamma ikväll, myycket trött!

Jag återkommer imorron, och DÅ gott folk, DÅ ska jag lägga upp lite bilder från nyår. Jag lovar!! =)

Sov gott!


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Oj, 2 veckor.. det var inte dåligt det... hur gammal är hon nu förresten?

2009-01-09 @ 13:10:04
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0