Negativt och lite allt möjligt

Men usch va negativt det blev i det förra inlägget.
Jag älskar ju givetvis allt i mitt liv, även blöjbyten, hundpromenader och städning (okej, att älska städning kanske va å ta i)
Det jag menar är att jag älskar mitt liv och allt som finns i det.
Men just nu skulle jag behöva ett varmt bad med bubblor i, en kopp te och en härlig bok, bara för mig själv.
Jag har iofs både druckit te och läst bok idag så det kanske mest är badet jag saknar. haha..
Blir ju så less på att bara sitta hemma och pilla sig i naveln, mina kompisar jobbar ju på dagarna när jag är hemma och eftersom jag inte har körkort så blir jag så himla låst.
Vi ska verkligen kämpa för att lyckas spara ihop pengar så att jag kan ta körkortet tills i sommar, då skulle allt bli så mycket lättare.

Nä..nu ska vi vara glada och pigga och inte tjura över att man har tråkigt om dagarna.

Nathalii somnade ganska nyss i vår säng, ska vänta en liten stund innan jag går och lägger mig så att jag kan lyfta över henne till sin egen säng så att jag kan få en ljuvlig natt i min renbäddade säng (notera: helt utan kiss- spy- och mjölk-fläckar).
Nästan all tvätt är avklarad och det mesta instoppat i garderoberna, golvet är rent och disken är i maskinen.
Egentligen är nog det mesta rent förutom jag. =) Funderar på en dusch men tror inte jag orkar, ögonlocken är för tunga och huvet för trött.
Har trevligt nog bara badrummet på övervåningen och dammtorkning kvar att göra imorron, sweet!

Det har iallafall varit en skön kväll med lite fika och prat med Kicki och Anders, härligt med besök och lite vuxen-umgänge medans lilla bönan sov.
Tack för det!

Imorron måste jag komma ihåg att gå till farbror polisen och hämta ut mitt pass, mycket viktigt!
Jag har gått i en hel vecka och muttrat och tjurat över att passet inte kommit än, sen så sa Tina att man ska gå och hämta ut det. Haha..mupp man e då.

Nä nu håller mitt huvud på att implodera och min älskade dotter har nog somnat in tillräckligt hårt för att jag ska kunna flytta över henne till sin egen säng.

Det här blev ett väldigt långt inlägg men det bjuppar jag på. =P


Jag älskar er, min underbara lilla familj!



Kommentarer
Agnieszka

Vilken underbar puff dem sitter i!!!!

kramar

2009-01-12 @ 09:57:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Anonym

Kikar in.

Vilken fin puff, vart har ni köpt den:)

2009-01-12 @ 17:49:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0