Inte lätt..

Det är inte så himla lätt å vara ensam med en 4-månaders vilding alla gånger.
Man ska hinna med hushåll barn och hund, sig själv får man prioritera bort helt enkelt.
Skulle ju lämna bort Devon men dom som skulle ha honom bangade ur så nu sitter jag verkligen i skiten. Blev nått missförstånd där tror jag? men det hjäpler iallafall inte mig nu.
Får avboka allt roligt som jag skulle göra i helgen och sen blir det till å slita ut Nathalii när hon sover på kvällen för att kunna rasta Devon, slita ut henne på morgonen och alla gånger däremellan, känns piss men Tonny kommer hem sent på måndag så det är bara att stå ut.
Anna hjälper mig just nu men hon å Danne åker till sundsvall imorron så då står jag helt själv.
*suck*
Jag som skulle till Birsta med Emma på lördag, har längtat som tusan efter det men nu sket sig allt i en grisblink.

Men usch, här sitter jag och tycker synd om mig själv.
Måste ta tag i lite städ medans pajsingen sover.

By the way, GRATTIS HENNING PÅ 50 ÅRS DAGEN!!

Tillbaka till verkligheten, måste hinna städa undan lite innan Nathalii vaknar och Devon måste ut.
Bajsbajs!


Kommentarer
hanna

Åh din stackare!!

Jag lider med dig.

2009-01-22 @ 20:51:23
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Emma

emmasson ledsen : (

2009-01-23 @ 09:41:18
URL: http://emmaeliz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0