Ingenting.

Det händer verkligen ingenting i mitt liv just nu, ingenting speciellt inplanerat och inga speciella måsten.
Inte ens tvätt eller nått å städa.
Måste vara första gången på minst 100 år som detta hänt. (typ)

Så, vad ska jag hitta på?
Är pank också, så ingenting känns vidare kul..
Promenera verkar vara det enda som är igenomförbart, men seriöst, hur mycket kan man promenera egentligen? Kommer ju slita ut alla skor jag har. =)

Oj va intressant BarbaEmma va idag då, jojo minsann, och intressantare än såhär blir det nog inte heller. Inte idag iallafall.

Nä men puss på er då.


Kommentarer
Therese - Eira min ögonsten

Tråkigt.. men du kan ju alltid hjälpa oss att flytta ;P haha

2009-01-14 @ 23:25:01
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0