Utmaning!

Bättre sent än aldrig! Jag fick den här för ett bra tag sen men nu så är jag på g.. =)


Jag har fått en utmaning av  jennyn

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. När jag är hemma så springer jag mestadels runt i arméns trasiga kallingar, eller "kortkalsonger" som det så fint heter! =)
2. Jag snusar.
3. Jag är lite smygkär i Travis Barker, sådär i hemlighet ni vet..
4. Jag hatar att tvätta håret för det tar sån jävla tid.
5. Jag hatar vin, och ost också för den delen. Inga ostbrickor här inte.
6. Jag blir nästan aldrig arg, men när jag väl blir det så är det med risk för sitt liv att vistas i min närhet.
7. Hästar är min stora passion här i livet.

Jag skickar denna till:

Emmasson
Hanna
Eira - Min ögonsten
Anna
Marica
Leeza
Malin

Ni som redan gjort den, - bajs på er, ni som inte har det, GÖR! Ska jag plågas så ska ni också! Rättvist, det är vad det ska va!


Kommentarer
Leeza

Jag kan ju säga direkt att jag bangar ur, hehe=D

2009-02-01 @ 20:55:12
URL: http://leezawj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0